Naším cieľom bolo informovať o produkte, jeho benefitoch, ale zároveň podporiť celkové vnímanie a povedomie značky. V rámci PR kampane sme komunikovali v troch fázach. Prvá fáza predstavila produkt Mini Babybel ako unikátny detský produkt, ktorý v sebe spája hravosť a kvalitný výrobkom bez konzervantov a farbív. Zároveň sme informovali, že svetovo obľúbený healthy snack sa vyrába na Slovensku v Michalovciach. V druhej fáze sme predstavili výsledky prieskumu „Po čom túžia slovenské deti“, ambasádora projektu a súťaž na microsite. V tretej fáze sme značku Mini Babybel podporili PR výstupmi o tom, že slovenské deti túžia najviac po šantení v aquaparku, s podporným vyjadrením psychologičky a s informovaním komu Babybel splní priania. Agentúra zároveň zabezpečila zrealizovanie výletu do Tatralandie pre Michaelu z Martina, ktorá si tento zážitok želala nielen pre seba, ale aj svojich spolužiakov a učiteľky. Patrik z Moldavy nad Bodvou vyhral výlet loďou. Aké to je byť na deň požiarnikom a zachraňovať ľudí pred ohňom si vyskúšal Martin z Bratislavy. Všetky deti, ktoré si vysnívali tancovanie s Laci Strikeom, určite nezabudnú na tanečnú hodinu a stretnutie plné zábavy. Z jednotlivých snov vzniklo imidžové video.